In de derde aflevering van het door G-Star gesponsorde interview dat Edwin Evers had met Max Verstappen, staat het onderwerp televisie en films centraal. De voormalig radio-dj vraagt Verstappen wat hij graag kijkt op televisie. Zo laat de Red Bull-coureur doorschemeren dat hij veel op Netflix zit tijdens de wintermaanden.
Als Edwin Evers begint over sportdocumentaires op Netflix komt al snel Drive to Survive ter sprake. "Dat vind ik helemaal niks", zegt Verstappen direct. "Het is allemaal best wel veel gefaket. Ik weet natuurlijk van alle gesprekken die ik met mijn engineers heb gevoerd. Bepaalde dingen die ik heb gezegd in Australië of in Oostenrijk hebben ze bijvoorbeeld voor een andere Grand Prix gebruikt om het maar wat spannender te maken. Dat vind ik niet kunnen, dat is gewoon sensatie zoeken."
Eerder dit jaar liet Verstappen ook al weten niet blij te zijn met de documentaire. "Ik denk niet dat de serie een goed beeld geeft over hoe ik echt ben." Volgens de 23-jarige Limburger werd hij als een arrogante coureur neergezet, terwijl hij dat naar eigen zeggen niet is.
Ondanks de coronacrisis wordt er ook dit seizoen door de crew van Netflix gefilmd in de paddock. Het derde seizoen zal zeer waarschijnlijk kort voor het nieuwe F1-seizoen te zien zijn.