Vandoorne laat zich niet te kop gek maken door geruchten

Stoffel Vandoorne laat zich niet gek maken door de geruchten over zijn toekomst in de Formule 1 en bij McLaren F1. Er zijn meerdere geruchten die Carlos Sainz in verband brengen met het zitje van de Vlaming voor 2019.

Vandoorne laat zich niet te kop gek maken door geruchten
©McLaren F1

'Er zullen altijd geruchten zijn'

"Het is Formule 1 en er zijn altijd geruchten zijn, dat is altijd zo geweest", verklaart Vandoorne tegenover La Dernière Heure. "Ik doe mijn best en ben tevreden over het verloop van het afgelopen weekend. Ik heb een goede prestatie neergezet."

"Nu is het tijd voor een korte vakantie, om mijn hoofd leeg te maken en weer in vorm te zijn voor de Grand Prix van België, waar ik op veel steun kan rekenen", aldus de Belg.

Stoffel Vandoorne wordt inmiddels ook in verband gebracht met het Sauber F1-team voor 2019. Zo zou zijn management al in Duitsland een gesprek hebben gehad met de formatie uit het Zwitserse Hinwil.

Stoffel Vandoorne moest in de F1 Grand Prix van Hongarije uitvallen met technische problemen. Naar verluidt zou het gaan om een defecte versnellingsbak.

Welkom bij MotorsportZ. Wij brengen je dagelijks het laatste Formule 1- en Max Verstappen nieuws. Daarnaast houden we je ook op de hoogte over:
Copyright© 2016-2019 - Niets van deze website mag zonder nadrukkelijke schriftelijke toestemming kopieerd worden of elders dan op het domein motorsportz.nl gebruikt worden.