Schumacher na quarantaine te gast bij Haas om stoeltje te schuimen

Mick Schumacher was de afgelopen week te gast bij Haas F1, zijn nieuwe werkgever voor 2021. De Duitser liet een stoeltje schuimen en sprak met een deel van de teamleden van de Amerikaanse formatie.

Schumacher na quarantaine te gast bij Haas om stoeltje te schuimen
© Haas F1 | Mick Schumacher paste zaterdag 27 februari 2021 een F1-stoeltje in Banbury (GB).

Vanwege de COVID19-maatregelen in Groot-Brittannië leek het haast onmogelijk voor Mick Schumacher om zijn team in Banbury te bezoeken. Maar de Duitser kon na een tiendaagse quarantaine en een negatieve COVID19-test toch het hoofdkwartier van Haas bereiken.

Op 4 maart zal het team de livery van de nieuwe auto laten zien en fans zullen de nieuwe VF-12 zien tijdens de wintertests. Na Mick's bezoek in Banbury publiceerde de het team een ​​korte video.

Mick Schumacher: "Ik spreek met jullie vanuit de Haas F1-basis. Gelukkig had ik de kans om langs te komen, een stoel te passen en het team te ontmoeten. Dit is geweldig, want de laatste keer dat ik het team zag was voor de kerst. Ik ben blij dat ik op de basis ben, om terug te kunnen keren naar de auto. Ik kijk ernaar uit om aan de slag te gaan."

Gerelateerde onderwerpen Formule 1F1 nieuws 2021Formule 1 2021Haas F1Mick Schumacher
Net binnen
Lees meer racenieuws
F1 Grand Prix 2021
Up Next
Emilia-Romagna
vrijdag 16 april
Eerste vrije training
11:00 - 12:00
Tweede vrije training
14:30 - 15:30
zaterdag 17 april
Derde vrije training
11:00 - 12:00
Kwalificatie
14:00 - 15:00
zondag 18 april
Race
15:00 - 17:00
Meer Emilia-Romagna GP Volledige F1-kalender
Meer Formule 1 nieuws
MotorsportZ
MotorsportZ is een onafhankelijk platform waar sinds 2016 racenieuws wordt gepubliceerd. We schrijven over Formule 1, IndyCar en andere raceklassen.
Formule 1
MotorsportZ publiceert dagelijks het laatste Formule 1 en Max Verstappen nieuws. Bezoek onze website regelmatig en blijf op de hoogte over Max Verstappen en de Formule 1.

Hoe kun je de Formule 1 live volgen? Check: Formule 1 op TV
IndyCar Series
Op MotorsportZ wordt ook geschreven over Rinus VeeKay die in 2021 opnieuw in de IndyCar Series uitkomt voor het team van Ed Carpenter Racing.
Andere raceklassen

Naast F1 en Indy wordt er op MotorsportZ ook aandacht geschonken aan andere raceklassen. Formule 2, Formule 3, W-series, DTM, WEC en dergelijken.