Red Bull-junior Patricio O'ward: "Ik wens Albon het allerbeste"

Red Bull-junior Patricio O'ward wenst zijn collega Alexander Albon het allerbeste. Zo tekent Motorsport.com op namens de Mexicaanse autocoureur. "Ik wens Albon succes, hij staat voor een zware taak", aldus O'ward.

Red Bull-junior Patricio O'ward: "Ik wens Albon het allerbeste"
© Getty Images/Red Bull Contentpool

Patricio O'ward staat klaar om van start te gaan in zijn tweede Super Formula-race op het Japanse circuit van Motegi. De jonge Braziliaan lijkt het te doen te hebben met Alexander Albon.

"Ik wens hem het allerbeste, teamgenoot van Max Verstappen zijn is niet eenvoudig", laat Patricio O'ward door Motorsport.com optekenen. "Maar ik vind dat hij snel moet reageren en moet leveren. Ik denk dat hij zich snel zal aanpassen en mee zal knokken in de voorste regionen van het Formule 1-veld."

Patricio O'ward neemt namens Red Bull deel aan zijn tweede Super Formula-race in Japan. Aankomend weekend staat de race in Motegi op het programma. Patricio O'ward lijkt de eerst volgende hoop voor de Red Bull-familie.

Formule 1 podcast

Grand Prix Italië - Wat een race wat een race. Max moest achteraan starten en verremde zich voor de chicane. We hebben een mooi gevecht gezien tussen Leclerc en Hamilton die ronde lang met elkaar in gevecht waren.
Klik, beluister en GENIET