Kevin Magnussen zocht na de Formule 1 zijn heil in de Verenigde Staten, waar hij dit jaar debuteert in IMSA tijdens de 24 uur van Daytona. Tegenover het Deense Dossier Magazine verklaart Magnussen dat hij na het bekend worden van zijn vertrek bij Haas benaderd is door een ander Formule 1-team. De Deen weigert echter te verklappen om welk team het gaat.
"Ik kan het echt niet zeggen, omdat ik denk dat het iemand erg boos zou maken", zegt The Viking met een glimlach. "Het gaat om een team wat niet veel beter was dan Haas. Het is niet moeilijk om er achter te komen om welke team het gaat", waarmee Magnussen duidelijk verwijst naar Williams of Alfa Romeo. Maar dat blijft giswerk.
Ondanks dat hij werd benaderd om ook in 2021 te racen in de Formule 1 bedankte hij vriendelijk. "Ondanks dat ik de mogelijkheid had om te blijven, voelde ik me niet meer gemotiveerd om door te gaan in F1", aldus Magnussen. "Ik had het wel leuk gevonden als ik bij een van de grote teams de kans kreeg om races te winnen."