Hülkenberg denkt dat hij Ricciardo in 2019 kan verslaan
©Renault Sport F1

Hülkenberg denkt dat hij Ricciardo in 2019 kan verslaan

9 nov 2018 - 05:54
Ries Boogert

Nico Hülkenberg heeft in Brazilië aangegeven dat hij in 2019 zijn nieuwe teamgenoot, Daniel Ricciardo, kan verslaan. De Duitser heeft inmiddels 156 grands prix gereden, maar wist nooit een Formule 1-race te winnen.

Nico Hülkenberg is er van overtuigd dat zijn zijn aanstaande teamgenoot, Daniel Ricciardo, in 2019 kan verslaan. Zo heeft hij te kennen gegeven. "Ik weet dat ik in goede conditie moet zijn, maar ik hoef niet te verbeteren", aldus de Duitse Renault-coureur.

"Ik wil altijd alles uit mezelf halen, dus als ik me goed voorbereid en in goede vorm ben, dan ben ik instaat om mijn stabiele teamgenoot te verslaan."

Hülkenberg benadrukt wel dat het geen eenvoudige opdracht zal worden om zijn nieuwe teamgenoot te verslaan. Ricciardo won voor Red Bull Racing al zeven grands prix, terwijl Hülkenberg nog niet een keer een grand prix op zijn naam wist te zetten.

Hülkenberg mag dus geen moment zijn concentratie verliezen, wil hij inderdaad de altijd scherpe Australiër bij kunnen houden. Hij mag geen moment zijn volledige aandacht verliezen.

DELEN
Meer nieuws
ZIGGO SPORT F1
Word Ziggo-abonnee en volg alle F1-sessies, dus ook alle vrije trainingen, zonder etxra kosten. Surf direct naar Meer Met Ziggo, word abonnee en scoor meteen een waardebon van BOL.com.
MEEST GELEZEN
17 mrt. 10:38 - F1
Toto Wolff: "Red Bull Honda vormt vanaf nu een gevaar"
17 mrt. 15:26 - F1
Daniel Ricciardo: "Onze auto hoort in de top acht thuis"
17 mrt. 19:13 - F1
Het steigerende paard zakt door zijn hoeven in Melbourne
18 mrt. 05:02 - F1
Horner weet nog niet wat hij van Bahrein moet verwachten
17 mrt. 10:05 - F1
Horner spreekt van "droomstart" van het nieuwe GP-seizoen
ZIGGO SPORT F1
Word Ziggo-abonnee en volg alle F1-sessies, dus ook alle vrije trainingen, zonder etxra kosten. Surf direct naar Meer Met Ziggo, word abonnee en scoor meteen een waardebon van BOL.com.
MEER Formule 1
18 mrt. 16:18
Sebastian Vettel moet het ontgelden in de Italiaanse media
18 mrt. 15:20
Helmut Marko: "Met deze auto kan Max voor de titel gaan"
18 mrt. 05:50
Lewis Hamilton reed met schade aan de W10 de race uit
18 mrt. 05:02
Horner weet nog niet wat hij van Bahrein moet verwachten
18 mrt. 04:47
Carlos Sainz jr: "Ik raakte in 2017 mijn Red Bull-ticket kwijt"