Hamilton nog niet klaar: "Niet van plan om nu al te stoppen"

Er gingen al een tijdje geruchten over Lewis Hamilton en dat de Brit er over zou denken om te stoppen met Formule 1. Ook gaan de geruchten rond dat een overstap naar Ferrari niet ondenkbaar is. Alles kan de prullenbak in, zo blijkt nu.

Hamilton nog niet klaar: "Niet van plan om nu al te stoppen"
© Mercedes F1

Lewis Hamilton won afgelopen weekend op Hungaroring de Grand Prix van Hongarije. In een direct gevecht met Red Bull-coureur Max Verstappen wist het sluwe team van de Brit een ondenkbare strategie te bekokstoven en met hulp van de langzame Ferrari's werd het plan succesvol uitgevoerd. Dit ondanks dat Hamilton problemen had met beheersen van de temperatuur van zijn voorremmen.

"Ik weet niet hoe anderen tot het besluit komen om te stoppen", begint Hamilton tegenover Motorsport-Total. "Maar ik hou van autoracen. Ik hou van de uitdaging om een raceweekend in te gaan en aan de slag te gaan." Naar verluidt geniet de Brit ook nog steeds van de goede samenwerking met Mercedes.

"Natuurlijk ga ik op een gegeven moment stoppen", legt de Mercedes-coureur uit. "Maar op dit moment voel ik me fysiek en mentaal fantastisch en ben ik niet van plan om in de nabije toekomst te stoppen, er komt nog veel meer aan."

Formule 1 podcast

GP Brazilië 2019 - Voorbeschouwing: Pakt Max Verstappen een Braziliaanse zege?
Klik en beluister

Volgende F1 Grand Prix
Brazilië
vrijdag 15 november 2019
Uitslag VT1Eerste vrije training
Uitslag VT2Tweede vrije training
zaterdag 16 november 2019
16:00 - 17:00Derde vrije training
19:00 - 20:00Kwalificatie
zondag 17 november 2019
18:10 - 20:10Race
Welkom bij MotorsportZ. Wij brengen je dagelijks het laatste Formule 1- en Max Verstappen nieuws. Daarnaast houden we je ook op de hoogte over:

Copyright© 2016-2019 - Niets van deze website mag zonder nadrukkelijke schriftelijke toestemming kopieerd worden of elders dan op het domein motorsportz.nl gebruikt worden.