Grosjean onthulde tijdens een Twitch stream dat hij contact heeft gehad met Mercedes teambaas Toto Wolff. Ze zouden gesproken hebben over een afscheidstest voor de Fransman. In de nadagen van zijn incident bood Wolff al publiekelijk aan om een afscheidstest aan te bieden voor Grosjean. En nu heeft Grosjean dus onthuld dat hij daadwerkelijk al contact heeft gehad met Wolff over dit aanbod.
Toen Grosjean tijdens zijn Twitchstream werd gevraagd of er al contact was geweest antwoordde hij: "Ja, ja dat heeft hij. Ik heb een telefoontje met ze (Mercedes) gehad en we zijn het plan aan het afronden.” Hij voegde toe dat het ‘mega’ gaat worden."
Ook sprak Grosjean ergens anders over met zijn volgers op Twitch. Toen hij werd gevraagd naar wie volgens hem rookie van het jaar zou gaan worden antwoordde hij: "Yuki Tsnunoda zal zeker rookie van het jaar worden."
Verrassend is dat hij dus niet denk dat de twee rookies bij zijn voormalige team het beter gaan doen. Maar de tienvoudig podium finisher denkt dus dat de jonge Japanner het goed zal gaan doen. Hij had zelfs een goed woordje over voor Tsunoda: "Ik vind het erg getalenteerde jongen, hij is erg aardig en ik denk dat hij goed zal presteren in de Formule 1."